Tuesday 3 March 2020

Απάντηση των ΕΛΤΑ στην διαμαρτυρία μου για την πρόσφατη αύξηση των τιμών. 03/03/2020

Σήμερα, ακριβώς μία εβδομάδα μετά την επιστολή που έστειλα στα ΕΛΤΑ, (και θα την βρείτε στην προηγούμενη ανάρτηση) έλαβα την πιό κάτω απάντηση. Μία απάντηση που βεβαίως δεν απαντάει σε τίποτε, όπως μας έχουν συνηθίσει τα τελευταία χρόνια  οι κάθε φύσεως πολιτικοί και κομματικοί εκπρόσωποι. 
Ουσιαστικά λέει ότι μπορείς να χρησιμοιήσεις τις άλλες ταχυδρομικές εταιρείες  εάν σου αρέσει, αλλά βεβαίως ξέρουμε ότι οι άλλες εταιρείες είναι ιδιωτικές και αποσκοπούν μόνο στο κέρδος, ενώ τα ΕΛΤΑ, είναι μία δημόσια επιχείρηση που βεβαίως δεν θέλουμε να μπαίνει μέσα, αλλά θα θέλαμε το κέρδος να επιστρέφει στον πολίτη. 
Όμως με τις σαφείς εξοντωτικές οδηγίες της ΕΕ, περί μονοπωλειακής πολιτικής, ουσιαστικά υποχρέωσαν τις δημόσιες εταιρείες, να αλλάξουν τα χαμηλά τους τιμολόγια, ώστε να μπορούν και οι ιδιώτες να μπουν στην αγορά. Εάν όμως η αρχική σκέψη και στόχος ήταν οι καλύτερες και φθηνότερες υπηρεσίες, τότε γιατί να υποχρεώσουν τις δημόσιες που ήταν οι πιό φθηνές να  ακριβήνουν τα τιμολόγιά τους; 
Η δε δικαιολογία ότι πολλές από αυτές τις επιδοτούσε το κράτος, εκτός ότι δεν είναι αλήθεια για πλήθος από αυτές (ΟΤΕ, ΟΠΑΠ, ΕΥΔΑΠ, ΔΕΗ κοκ)    δεν στέκει για υπηρεσίες όπου επιτελούν εθνικούς σκοπούς, όπως η ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, ΟΤΕ, ΕΡΤ, ΟΣΕ, ΕΛΤΑ κοκ. Στις περισσότερες από αυτές, γίνεται μία διαρκής και σε βάθος χρόνου προσπάθεια να τις κάνουν ελλειματικές με διαφόρους τρόπους. 

Το δεύτερο που λέει είναι ότι για όποιο παράπονο, δεν έχουμε εμείς την ευθύνη ως ΕΛΤΑ, αλλά η ΕΕΤΤ που τα ενέκρινε. Δεν λέει βεβαίως ποιός τις πρότινε και τις άλλαξε.

Η ΕΕΤΤ, διορίζεται από την κυβέρνηση, οπότε δεν ξέρω πόσο ανεξαρτητη είναι. Αλλά θα το κυνηγήσω. Στην σελίδα της ΕΕΤΤ, λέει ότι εάν δεν τα βρείτε με την ΕΕΤΤ, απευθυνθείτε στον Συνήγορο του καταναλωτή. Βεβαίως αυτοί πιθανόν θα δηλώσουν αναρμόδιοι αλλά θα το κυνηγήσω και εκεί. Βεβαίως υπενθυμίζω ότι και ο Συνήγορος του Καταναλωτή συστήθηκε και εποπτεύεται από το Υπουργείο Ανάπτυξης.
Καλημέρα σας,

Σε απάντηση του ηλεκτρονικού σας μηνύματος, σας ενημερώνουμε ότι ο ΕΛΤΑ ως Φορέας Παροχής Καθολικών Ταχυδρομικών Υπηρεσιών, λειτουργεί σε ανταγωνιστικό περιβάλλον και διαμορφώνει την τιμολογιακή του πολιτική, η οποία είναι ενιαία για όλη την ελληνική επικράτεια, ύστερα από την αξιολόγηση συγκεκριμένων στοιχείων και την τήρηση ορισμένων διαδικασιών.
Τα τιμολόγια για την παροχή των πάσης φύσεως ταχυδρομικών υπηρεσιών υπόκεινται σε ενδελεχή έλεγχο από την Ανεξάρτητη Αρχή Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), ενώ καμία μεταβολή τους δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί πριν υπάρξει γνωμοδότηση της παραπάνω Αρχής και έγκρισή της.

Με εκτίμηση,

Αθανασία Κοσμά



Τομέας Εξυπηρέτησης Πελατών
Διεύθυνση Πωλήσεων

Ελληνικά Ταχυδρομεία Α.Ε.
Αδριανουπόλεως 45 - 160 70 ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ
+30  800 11 82000 -  2103353100 - 2103353777
e-mail: service@elta-net.gr      


No comments:

Post a Comment